import pygame
import Element

SZER_EKRANU = 800
WYS_EKRANU = 600

obraz_tla = pygame.image.load('images/background.png')
obraz_baza = pygame.image.load('images/base.png')

pygame.init()

ekran = pygame.display.set_mode([SZER_EKRANU, WYS_EKRANU])
zegar = pygame.time.Clock()

nakrycie_glowy = Element.NakrycieGlowy()
ubranie_element = Element.UbranieElement()
oczy_element = Element.OczyElement()
bron_element = Element.BronElement()

gra = True

while gra:
    for zdarzenie in pygame.event.get():
        if zdarzenie.type == pygame.KEYDOWN:
            if zdarzenie.key == pygame.K_ESCAPE:
                gra = False
            if zdarzenie.key == pygame.K_q:
                nakrycie_glowy.wybierzNastepny()
            if zdarzenie.key == pygame.K_w:
                oczy_element.wybierzNastepny()
            if zdarzenie.key == pygame.K_e:
                ubranie_element.wybierzNastepny()
            if zdarzenie.key == pygame.K_r:
                bron_element.wybierzNastepny()
        elif zdarzenie.type == pygame.QUIT:
            gra = False
    #rysowanie tła
    ekran.blit(obraz_tla, (0, 0))
    ekran.blit(obraz_baza, (270, 130))
    ekran.blit(ubranie_element.wybranyObraz(), (270, 130))
    ekran.blit(oczy_element.wybranyObraz(), (270, 130))
    ekran.blit(nakrycie_glowy.wybranyObraz(), (270, 130))
    ekran.blit(bron_element.wybranyObraz(), (270, 130))
    #czyszczenie ekranu
    pygame.display.flip()
    # ustawienie fps na 30
    zegar.tick(30)

pygame.quit()