using System; using System.Collections.Generic; class Program { static void Main() { // Lista haseł List hasla = new List { "Minecraft", "Roblox", "Among Us", "Mario Kart", "Pokemon", "Animal Crossing", "Beat Saber", "Just Dance" }; Random generatorLiczb = new Random(); string haslo = hasla[generatorLiczb.Next(hasla.Count)].ToLower(); int pozostaleSzanse = 5; bool wygrana = false; List uzyteLitery = new List(); while (pozostaleSzanse > 0 && !wygrana) { wygrana = true; foreach (char znak in haslo) { if (znak == ' ' || uzyteLitery.Contains(znak)) Console.Write(znak + " "); else { Console.Write("_ "); wygrana = false; } } Console.WriteLine(); if (wygrana) break; Console.Write("Użyte litery: "); Console.WriteLine(string.Join(", ", uzyteLitery)); Console.WriteLine("Pozostałe życia: " + pozostaleSzanse); Console.Write("Podaj literę: "); char litera = Console.ReadLine().ToLower()[0]; Console.Clear(); if (uzyteLitery.Contains(litera)) { Console.WriteLine("Ta litera już była!"); continue; } uzyteLitery.Add(litera); if (!haslo.Contains(litera)) pozostaleSzanse--; } if (wygrana) Console.WriteLine("Wygrana! Hasło to: " + haslo); else Console.WriteLine("Przegrana. Hasło to: " + haslo); } }