local replicatedStorge = game.ReplicatedStorage local licznik = replicatedStorge:WaitForChild("Licznik") local czasRundy = replicatedStorge:WaitForChild("CzasRundy") local zombieDoWygenerowania = replicatedStorge:WaitForChild("ZombieDoWygenerowania") local zombieDoPokonania = replicatedStorge:WaitForChild("ZombieDoPokonania") local finalnaFala = replicatedStorge:WaitForChild("FinalnaFala") local aktywnaGra = replicatedStorge:WaitForChild("AktywnaGra") local aktualnaFala = replicatedStorge:WaitForChild("AktualnaFala") local komunikatyGry = replicatedStorge:WaitForChild("KomunikatGry") local czasDoGry = replicatedStorge:WaitForChild("CzasDoGry") local czasPrzerwy = replicatedStorge:WaitForChild("CzasPrzerwy") local czasPoGrze = replicatedStorge:WaitForChild("CzasPoGrze") local folderZombiaki = game.Workspace.Zombiaki local boss = replicatedStorge:WaitForChild("Boss") while true do for i = czasDoGry.Value, 0 , -1 do komunikatyGry.Value= "Rozpoczęcie gry za: " .. i wait(1) end licznik.Value = czasRundy.Value zombieDoWygenerowania.Value=10 zombieDoPokonania.Value=10 aktualnaFala.Value=1 aktywnaGra.Value = true repeat if licznik.Value >0 then komunikatyGry.Value = "Pozostały czas: " .. licznik.Value wait(1) licznik.Value -= 1 else komunikatyGry.Value = "Przegrana!!!!!!!" folderZombiaki:ClearAllChildren() aktywnaGra.Value = false end if zombieDoPokonania.Value == 0 then aktualnaFala.Value += 1 if aktualnaFala.Value < finalnaFala.Value + 1 then for i = czasPrzerwy.Value,0,-1 do komunikatyGry.Value = "Następna fala za: " .. i wait(1) end licznik.Value = czasRundy.Value zombieDoPokonania.Value = 10 * aktualnaFala.Value zombieDoWygenerowania.Value = 10 * aktualnaFala.Value if aktualnaFala.Value == finalnaFala.Value then local nowyBoss = boss:Clone() nowyBoss.Parent = folderZombiaki zombieDoPokonania.Value +=1 end else komunikatyGry.Value = "Gratulacje, pojedynek wygrany!!!!" aktywnaGra.Value = false end end until aktywnaGra.Value == false wait(czasPoGrze.Value) end