#globalna zmienna kierunek do ustawiania agenta kierunek = NORTH #funkcja, która ustawi agenta zgodnie z kierunkiem gracza def przygotujAgenta(): global kierunek if player.get_orientation() <= -45 and player.get_orientation() >= -135: kierunek = EAST elif player.get_orientation() <= 135 and player.get_orientation() >= 45: kierunek = WEST elif player.get_orientation() <= 45 and player.get_orientation() >= -45: kierunek = SOUTH else: kierunek = NORTH agent.teleport(pos(0, 0, 0), kierunek) #funkcja pomocnicza do testowania def test(): przygotujAgenta() player.on_chat("test", test) def a(): mobs.apply_effect(NIGHT_VISION, mobs.target(NEAREST_PLAYER), 600, 113) def b(): agent.destroy(FORWARD) agent.move(FORWARD, 1) for i in range(2): agent.destroy(UP) agent.move(UP, 1) agent.collect_all() agent.move(DOWN, 2) def c(): przygotujAgenta() agent.drop_all(FORWARD) def t(dlugosc): for i in range(dlugosc): b() def start(dlugosc): przygotujAgenta() a() t(dlugosc) c() player.on_chat("start", start)