local przyciski = script.Parent.Przyciski local zakupy = script.Parent.Zakupy local magazyn = {} local function ukryjPrzycisk(przycisk) przycisk.CanTouch = false przycisk.Transparency = 1 end local function odkryjPrzycisk(przycisk) przycisk.CanTouch = true przycisk.Transparency = 0 end local function nowyPrzycisk(przycisk) local zakup local nazwa = przycisk.Name if zakupy:FindFirstChild(nazwa) then zakup = zakupy[nazwa] magazyn[nazwa] = zakup:Clone() zakup:Destroy() else warn("Brakuje zakupu: " .. nazwa) end if not (nazwa == "1") then ukryjPrzycisk(przycisk) end przycisk.Touched:Connect(function(hit) local player = game.Players:FindFirstChild(hit.Parent.Name) if player then local zakup = magazyn[nazwa] if zakup then zakup.Parent = zakupy end for i, element in pairs(przycisk:GetChildren()) do if element.Name == "Kolejny" then local przyciskDoOdkrycia=przyciski:FindFirstChild(element.Value) if przyciskDoOdkrycia then odkryjPrzycisk(przyciskDoOdkrycia) else warn("Brakuje przycisku: " .. element.Value) end end end przycisk:Destroy() end end) end 12 game.Players.PlayerAdded:Connect(function(gracz) for i, przycisk in pairs(przyciski:GetChildren()) do nowyPrzycisk(przycisk) end end) end