""" def on_chat2(): player.say("Witaj Gigancie!") pass player.on_chat("1", on_chat2) """ #Zombie game # tworzymy zmienne odpowiedzialne za czas spawnowania zombie oraz teleportacji gracza czas_spawnu=500 czas_teleportacji=6000 # lokalizujemy srodek naszej planszy jako pozycje gracza: # bloczek gracz -> pozycja świata gracza srodek = player.position() # pobieramy wartości X Y i Z dla środkowej lokalizacji # bloczek pozycje -> position pobierz wartość direction x = srodek.get_value(Axis.X) y = srodek.get_value(Axis.Y) z = srodek.get_value(Axis.Z) loops.pause(3000) # tworzymy obszar na którym będziemy walczyć # bloki -> wypełnij blocks.fill(STONE, world(x-30, y-1, z-30), world(x+30, y-1, z+30)) # ustawiamy świt przy dużym natężeniu światła zombie giną # Rozgrywka -> ustaw czas gameplay.time_set(DayTime.DAWN) # zmieniamy tryb rozgrywki na przetrwania, od tej chwili mamy zdefiniowane życie # Rozgrywka -> zmień tryb gry gameplay.set_game_mode(SURVIVAL, mobs.target(NEAREST_PLAYER)) # dodajemy do ekwipunku gracza diamentowy miecz # moby -> daj mobs.give(mobs.target(NEAREST_PLAYER), DIAMOND_SWORD, 1) # Spawnujemy 4 zombie w losowej pozycji na arenie # pętle -> for # tłumaczymy wcięcia # moby -> zespawnuj + moby -> potwór + pozycje -> wybierz pozycję losową + skopiowane kordy z linii 18 for i in range(4): loops.pause(czas_spawnu) mobs.spawn(mobs.monster(ZOMBIE), randpos(world(x-30, y, z-30), world(x+30, y, z+30))) for i in range(4): loops.pause(czas_teleportacji) player.teleport(randpos(world(x-30, y, z-30), world(x+30, y, z+30)))