# import pygame
# from Elementy import Elementy
# from ubior import *

# SZEROKOSC_EKRANU = 800
# WYSOKOSC_EKRANU = 600

# obraz_tla = pygame.image.load('images/background.png')
# obraz_bazy_postaci = pygame.image.load('images/base.png')

# pygame.init()

# ekran = pygame.display.set_mode([SZEROKOSC_EKRANU, WYSOKOSC_EKRANU])
# zegar = pygame.time.Clock()

# gra_dziala = True

# # element stroju
# nakrycie_glowy = NakrycieGlowy()
# ubrania_element = UbraniaElementy()
# oczy_elementy = OczyElementy()
# bron_elementy = BronElementy()

# while gra_dziala:

#     for zdarzenie in pygame.event.get():
#         if zdarzenie.type == pygame.KEYDOWN:
#             if zdarzenie.key == pygame.K_ESCAPE:
#                 gra_dziala == False 
#         elif zdarzenie.type == pygame.QUIT:
#                 gra_dziala == False

#     ekran.blit(obraz_tla, (0,0))
#     ekran.blit(obraz_bazy_postaci, (270, 130))

#     pygame.display.flip()
#     zegar.tick(30)

# pygame.quit()



