import pygame
import element

EKRAN_WYSOKOSC = 600
ERKAN_SZEROKOSC = 800
pygame.init()
ekran = pygame.display.set_mode((ERKAN_SZEROKOSC, EKRAN_WYSOKOSC))

tło =pygame.image.load("resources/background.png")
baza_postaci = pygame.image.load("resources/base.png")
nakrycieGlow = element.NakrycieGlowy()
Oczy = element.Oczy()
Ubrania = element.Ubranie()
bron = element.Broń()

pygame.display.set_icon(tło)
zegar = pygame.time.Clock()
gra_trwa = True
#super loop
while gra_trwa:
    for zdarzenie in pygame.event.get():
        if zdarzenie.type == pygame.KEYDOWN:
            if zdarzenie.key == pygame.K_ESCAPE:
                gra_trwa = False
        if zdarzenie.type == pygame.QUIT:
            gra_trwa = False


    ekran.blit(tło,(0,0))
    ekran.blit(baza_postaci,(270, 130))
    ekran.blit(nakrycieGlow.daj_wybrany(),(270, 130))
    ekran.blit(Oczy.daj_wybrany(),(270, 130))
    ekran.blit(bron.daj_wybrany(),(270, 130))
    ekran.blit(Ubrania.daj_wybrany(),(270, 130))




    pygame.display.flip()

    zegar.tick(30)


pygame.quit()