import pygame
import element

EKRAN_WYSOKOŚĆ = 600
EKRAN_SZEROKOŚĆ = 800

pygame.init()
pygame.display.set_caption("Gra")
ekran = pygame.display.set_mode([EKRAN_SZEROKOŚĆ, EKRAN_WYSOKOŚĆ])


tło = pygame.image.load("resources/background.png")
baza_post = pygame.image.load("resources/base.png")

nakrycie_głowy = element.NakrycieGłowy()
ubranie = element.Ubranie()
oczy = element.Oczy()
bron = element.Broń()

pygame.display.set_icon(tło)

zegar = pygame.time.Clock()

gra_trwa = True
# Super Loop
while gra_trwa:
    for zdarzenie in pygame.event.get():
        if zdarzenie.type == pygame.KEYDOWN:
            if zdarzenie.key == pygame.K_ESCAPE:
                gra_trwa = False
        elif zdarzenie.type == pygame.QUIT:
            gra_trwa = False

    ekran.blit(tło, (0, 0))
    ekran.blit(baza_post, (270, 130))
    ekran.blit(nakrycie_głowy.daj_wybrany(), (270, 130))
    ekran.blit(ubranie.daj_wybrany(), (270, 130))
    ekran.blit(oczy.daj_wybrany(), (270, 130))
    ekran.blit(bron.daj_wybrany(), (270, 130))


    pygame.display.flip()


    zegar.tick(30)


pygame.quit()