-- Odwołania do elementów local przyciskBroni = script.Parent local nazwaBroni = przyciskBroni.NazwaBroni local uzbrojona = przyciskBroni.Uzbrojona local kupiona = przyciskBroni.Kupiona local replicatedStorage = game.ReplicatedStorage local zdarzenieIkona = replicatedStorage.Zdarzenia.Ikona local zdarzeniePrzycisk = replicatedStorage.Zdarzenia.Przycisk local obrazekUzbrojony = przyciskBroni.ObrazekUzbrojony local obrazekZablokowany = przyciskBroni.ObrazekZablokowany -- Ta funkcja pozwala na zmiane wyświetlania obrazka blokady -- oraz koloru przycisku broni kiedy jest kupiona lub niekupiona. local function ZmianaZakupu() -- Jeżeli dana broń jest kupiona if kupiona.Value then -- Wyłącz widoczność blokady obrazekZablokowany.Visible = false -- Zmień kolor tła ikony broni na zielony przyciskBroni.BackgroundColor3 = Color3.fromRGB(111, 223, 111) else -- Włącz widoczność blokady obrazekZablokowany.Visible = true -- Zmień kolor tła ikony broni na czarny przyciskBroni.BackgroundColor3 = Color3.fromRGB(0, 0, 0) end end -- Ta funkcja pozwala na zmiane wyświetlania obrazka uzbrojony local function ZmianaUzbrojenia() -- Jeżeli dana broń jest uzbrojona if uzbrojona.Value then -- Włącz widoczność obrazka obrazekUzbrojony.Visible = true else -- Wyłącz widoczność obrazka obrazekUzbrojony.Visible = false end end -- Ta funkcja pozwala na pobranie danych danej broni -- oraz czy została kupiona lub uzbrojona local function PobierzDane(bronSerwer, kupionaSerwer, uzbrojonaSerwer) -- Jeżeli broń z serwera jest bronią z tego przycisku if nazwaBroni.Value == bronSerwer then -- Ustaw wartość zmiennej kupiona na wartość z serwera kupiona.Value = kupionaSerwer -- Ustaw wartość zmiennej uzbrojona na wartość z serwera uzbrojona.Value = uzbrojonaSerwer -- Uruchom funkcję ZmianaZakupu ZmianaZakupu() -- Uruchom funkcję ZmianaUzbrojenia ZmianaUzbrojenia() end end -- Ta funkcja pozwala na wysłanie danych do serwera local function WyslijDane() -- Uruchamiamy zdarzenie kliknięcia w daną ikonę broni w sklepie zdarzenieIkona:FireServer(nazwaBroni.Value) end -- Zdarzenie ikona jest uruchamiane na początku gry, pozwoli to na załadowanie -- informacji do sklepu danego gracza oraz kiedy gracz wybierze daną broń, -- a nastepnie kliknie przycisku do zakupu, założenia lub ściągnięcia broni zdarzenieIkona.OnClientEvent:Connect(PobierzDane) -- Zdarzenie ikona pozwala na wysłanie informacji do serwera, że gracz wybrał -- daną broń ze sklepu i serwer w odpowiedzi przekaże informacje, czy wybrana -- broń została już kupiona lub czy gracz może ją założyć lub ściągnąć. przyciskBroni.MouseButton1Click:Connect(WyslijDane)