-- Odwołania do elementów local przycisk = script.Parent local replicatedStorage = game.ReplicatedStorage local zdarzeniePrzycisk = replicatedStorage.Zdarzenia.Przycisk -- Zmienna przechowująca dane na temat wybranej broni local wybranaBron = nil -- Ta funkcja pozwala na aktualizację danych sklepu, -- tekstu wyświetlanego na przycisku oraz aktualnie wybranej broni. function AktualizacjaDanychSklepu(wiadomosc, bron) -- Wyświetl wiadomość z serwera w tekście przycisku przycisk.Text = wiadomosc -- Ustaw wybraną broń (gracz kliknął wybraną ikonkę broni) wybranaBron = bron end -- Gracz klika na wybraną ikonkę broni, co powoduje uruchomienie zdarzenia Ikona -- co powoduje uruchomienie funkcji AktualizacjaDanychSklepu zdarzeniePrzycisk.OnClientEvent:Connect(AktualizacjaDanychSklepu) -- Funkcja, która wysyła zdarzenie z informacjami do serwera function WyslanieDanychDoSerwera() -- Jeżeli jest wybrana broń if wybranaBron ~= nil then -- Wyślij zdarzenie z informacją o wybranej broni zdarzeniePrzycisk:FireServer(wybranaBron) end end -- Kiedy przycisk zostanie kliknięty uruchom funkcję WysylanieDanychDoSerwera przycisk.MouseButton1Click:Connect(WyslanieDanychDoSerwera)