-- Powtarzaj (aż do momentu kiedy gra zostanie zakończona) repeat -- Jeżeli wartość licznika jest większa od 0 if licznik.Value > 0 then -- Wyświetlanie informacji na temat aktualnego czasu rozgrywki komunikatGry.Value = "Pozostały czas: " .. licznik.Value -- Czekaj sekundę wait(1) -- Zmniejsz licznik o jeden licznik.Value -= 1 else -- W przeciwnym razie -- Ustaw komunikat przegrana komunikatGry.Value = "Przegrana!" -- Usuń wszystkie zombiaki w folderze Zombiaki game.Workspace.Zombiaki:ClearAllChildren() -- Dezaktywacja gry aktywnaGra.Value = false end -- jeżeli wszystkie zombiaki zostają pokonane if zombieDoPokonania.Value == 0 then -- wartość aktualnej fali zostaje zwiększona aktualnaFala.Value += 1 if aktualnaFala.Value < finalnaFala.Value + 1 then for i = czasPrzerwy.Value, 0, -1 do komunikatGry.Value = "Następna fala za: " .. i wait(1) end -- ustawienie licznika na wartość czasu rundy licznik.Value = czasRundy.Value -- ustawienie ilości zombiaków do wygenerowania zombieDoWygenerowania.Value = 10 * aktualnaFala.Value -- ustawienie ilości zombiaków do pokonania zombieDoPokonania.Value = 10 * aktualnaFala.Value -- jeżeli fala jest falą finałową, if aktualnaFala.Value == finalnaFala.Value then -- sklonuj bossa local nowyBoss = boss:Clone() -- przypisz go do folderu z zombiakami (czyli do świata) nowyBoss.Parent = game.Workspace.Zombiaki -- zwiększ ilość zombiaków do pokonania o jeden zombieDoPokonania.Value += 1 end else -- gdy wartość fali jest większa od finałowej wygrywamy grę komunikatGry.Value = "Gratulacje, pojedynek wygrany!!!" aktywnaGra.Value = false end end until aktywnaGra.Value == false